Sammen løfter vi frem Kristinaløpet

Kristinaløpet er et mosjonistløp i regi av Tønsberg fridrettsklubb, og helt siden 1981 har frivillige og lokalsamfunnet stått sammen for å fremme løper glede og mosjon blant barn og unge. En viktig sak syns vi! Klikkbar Media er stolt generalsponsor av Kristinaløpet for andre året på rad, og det er en glede å se at mosjonsløpet har fått et realt oppsving, og i år håper vi på rekord mange deltagere i 2024.

}

Lesetid: 2 minutter

Som generalsponsor har Klikkbar Media bidratt med omfattende markedsføringsstøtte. Vi har produsert engasjerende innhold som fremhever løpernes opplevelser med tilbakeblikk fra fjorårets arrangement, både med tekst, design og video. Vår grafiske designer har i tillegg til å produsere innhold til sosiale medier, konkurranser og annonser, også utarbeidet informasjonsflyere, Afterrun meny og invitasjonsflyer.

Samtidig har vi løftet alle sponsorene frem med video hvor de får fortalt om hvorfor de støtter oppunder arrangementet og viktigheten av å være med og bidra, her er det også et underliggende mål om å gjøre Kristinaløpet attraktivt for flere bidragsytere i fremtiden.

«Klikkbar Media som generalsponsor har gitt oss utrolig mye kunnskap om alt som har med markedsføring, som ikke vi kunne. Det var noe av det vi trengte hjelp til for å løfte Kristinaløpet» – Helena Bisgaard, arrangør av Kristinaløpet.

Ved hjelp av målrettet annonsering på sosiale medier har Klikkbar Media sørget for at Kristinaløpet har fått den oppmerksomheten det fortjener, og at informasjonen har nådd ut til alle potensielle deltakere i hele regionen. Vår innsats har også inkludert rådgivning og strategisk planlegging, hvor vi har jobbet tett med arrangørene for å identifisere de beste markedsføringsmulighetene og utvikle en effektiv kommunikasjonsplan. Dette har virkelig fått oppmerksomheten rundt Kristinaløpet til å skyte i været, og har vært helt avgjørende for å tiltrekke flere deltakere. Vi gleder oss til å se dere alle der!