Hva er UGC?

UGC står for User Generated Content

Hva er UGC-innhold?
Det refererer til alle typer innhold som er skapt av brukerne selv, fremfor merket eller selskapet. Dette kan inkludere videoer, bilder, anmeldelser, blogginnlegg, kommentarer og mer.

Hvordan fungerer samarbeidet?
Kort forklart blir denne formen for innhold ofte skapt ved at man oppfordrer kundene sine til å lage innhold, i bytte mot betaling eller produkter.

Økt merkelojalitet, troverdighet og salg

UGC anses for å være spesielt verdifullt i markedsføring fordi det fremstår som mer ekte og pålitelig i øynene til andre kunder, og dermed kan øke både engasjement og tillit til et merke.

Vi gjør jobben for deg

Ved å inngå et samarbeid med oss vil du kunne få tilgang til over 150+ UGC kreatører. Vi kobler ditt produkt eller tjeneste opp mot de kreatørene vi mener er best match.

1. I forkant blir vi enige om hvilket produkt/tjeneste du ønsker å lage innhold på og avtaler honorar du ønsker å tilby en UGC kreatør.

2. Alle våre UGC kreatører vil få en konkret forespørsel fra oss med informasjon om hva vi ønsker på vegne av deg.

3. Vi håndplukker den kreatøren vi mener vil lage det beste innholdet for deg og ditt produkt.

4. Resultatet blir høykvalitets UGC-innhold som representerer ditt merke på en positiv og engasjerende måte.

Nå som du har engasjerende innhold er det verdt å merke seg at vi også tilbyr sosiale medier annonsering til fastpris.

Våre UGC kreatører

For dogwalker.no

For herligheter.no

For skadedyrbutikken.no