Varmekonsulenten

Den beste løsningen for oppvarming.

Case

Varmekonsulenten ønsket å modernisere sin nettside med nye bilder og en roligere fargeprofil.

Brief

Utfordringen til den gamle nettsiden var at den inneholdt veldig mye informasjon, og derfor ble vanskelig å navigere seg gjennom. Dette gjorde at kunden ofte falt av før det var etablert kontakt.

Løsning

Ved å sette opp enkle wireframes, ser vi ofte omfanget av nettsiden og hva som bør prioriteres. Ved hjelp av design og klare Call-to-Action (CTA) forenklet vi informasjonen på nettsiden og gjorde den mer lettlest.

CTAer har et veldig enkelt formål; trykk for ønsket handling.

Varmekonsulenten leverer miljø- og energieffektive varmeløsninger. Fargeprofilen ble derfor utarbeidet av komplementærfargene blå/grønn og beige. Sammen sørger de for en behagelig fargekombinasjon for øyene, som fokuserer på energi (blå), miljø (grønn) og jord (beige).

Besøk nettsiden her →