Video- og innholdsproduksjon til sosiale medier
For å booste Skadedyrbutikkens synlighet på sosiale medier produserte vi nytt og målrettet innhold. Vårt video- og redigeringsteam produserte skreddersydde reels-videoer, mens vår grafiske designer skapte bannere og bilder i ulike formater for spesifikke produktkampanjer. Vi utarbeidet en smart publiseringsplan slik at det nye innholdet ble delt på sosiale medier på best mulig måte. Etter noen uker med strategisk posting har vi allerede sett en solid økning i både seertall og engasjement.
Kreativt konsept – Mytebryterne
I tillegg til klassiske favoritter på TikTok som «Pakk en ordre med oss» og «Unboxing», skapte vi konseptet «Mytebryterne». I disse videoene avkreftet de ansatte vanlige myter om skadedyr, noe som ikke bare skiller Skadedyrbutikken fra konkurrentene, men også skapte stort engasjement blant potensielle kunder. Skadedyrbutikken er imponert over resultatene det har generert og planlegger nå å bruke konseptet som en ny, strategisk salgskanal.
Brukergenerert innhold som bygger tillit
Skadedyrbutikken benyttet seg også av vårt UGC-program for å få autentisk innhold rett fra kundene. I forkant ble vi enige om hvilke produkter som skulle fremheves, og deretter håndplukket vi den kreatøren som vi mente kunne produsere det beste innholdet.
Vi er storfornøyde! De er profesjonelle og har vår fulle tillit! Klikkbar Media får full score fra oss!!
Trond Evensen, Skadedyrbutikken.no
Vi er ditt in-house markedsføringsbyrå
Vårt samarbeid med Skadedyrbutikken viser hvor viktig en gjennomtenkt og kreativ markedsføringsstrategi er for å skape imponerende resultater. Ved å kombinere målrettede annonser, engasjerende innholdsproduksjon og innovative konsepter som «Mytebryterne», har vi klart å styrke Skadedyrbutikkens merkevare, øke deres digitale synlighet og skape sterkere kundelojalitet.
Denne suksesshistorien illustrerer vår evne til å tilpasse oss kundens unike behov og markedssituasjon, og hvordan vi leverer konkrete, målbare resultater. Ønsker din bedrift å oppleve vekst?